Äntligen december.

 Äntligen är det december. Jag vaknade imorse med julaftonspirr i kroppen och trots att jag försovit mig, petat mig i ögat med mascaraborsten och känt hur mina hjärnceller krympt på jobbet har jag behållt peppen hela dagen. Jag har även filmat hela dagen så ja, jag deltar i Vlogmas iår! Det känns så himla roligt! Jag har följt andras vlogmas i två år nu, och det känns spännande att äntligen få göra min egen. Jag har många roliga saker inplanerat den här månaden och det känns extra roligt att få dokumentera min sista månad i DC. Jag kommer att ladda upp videorna på min youtubekanal och på julafton har jag en liten julklapp till er!
 
Om ni inte känner till vad Vlogmas är för något, så är det när en filmar en daily vlog varje dag fram till den 25 december. Jag tycker det är roligt att få inblick i youtubers liv, speciellt om de inte vloggar i vanliga fall. De jag kommer följa iår är: Zoe, Alfie, Ingrid, Essie, Suzie, Joe och Gabby
Allmänt | |
Upp