Julklappslistan.

jullista 2014
 Idag kör vi en julklappslista! Jag är en sån person som kommer på fler och fler saker ju närmare mot jul det kommer, men så här ser den ut just nu. Kanske inte så jätteinspirerande men jag gillar ändå att läsa andras listor, så här har ni min.
 
- 50 mm f/1.4 objektiv. Tänker mig att jag ska försöka utvecklas så mycket som möjligt inom foto under 2015 och jag har kikat på ett nytt objektiv så länge. Nu när jag har en ny kamera som jag tänker ska hänga med länge så vill jag bygga upp en kollektion.
- Presentkort på konstbutiker, tex. Panduro eller andra lokala butiker
- The Sims 4. Har önskar mig ett nytt spel varje år så länge jag kan minnas, Sims har alltid varit mitt guilty pleasure och nu har det kommit ut ett nytt och jag är jättepeppad på att testa det.
- Green Kitchen Stories. En vegetarisk kokbok helt enkelt.
- Prenumeration på tidningen Skriva.
- Sist men inte minst och ej med på bild, en Filofax Compact Patent Organizer i färgen Lemon. Tänker att den och jag skulle kunna hänga ihop på universitetet, för jag blir så glad av färgen.
Listor | |
Upp