Samma gamla visa, men vet inte vad det är för låt.

te
Skärmavbild 2014-10-22 kl. 12.21.46 em
Vaknade imorse, för första gången på tre veckor, inte av byggarbetarna som håller på att fixa en vattenläcka i vår del av byggnaden, utan av ett mejl från min supervisor. Hej det ska regna idag så du får jobba hemma om du vill. Tack tack och hurra för nu behöver jag inte komma till jobbet och se ut som en dränkt katt. Vi, de två interns som i måndags blev tre, har jobbat ikapp så himla mycket det senaste veckorna att vi ligger en dag före schemat i uppladdningsystemet så nu väntar jag på nya direktiv från min supervisor. Att jobba på en redaktion är väldigt likt en kedjereaktion har jag märkt.
 
Filar lite på nya story ideas, dricker chaite och lyssnar på Daniel Adams-Ray. Jag ramlade över min gamla blogg (här, om någon är intresserad) från då jag precis börjat första året på gymnasiet och tyckte det var världens bästa grej att byta stad, trånade efter RMSare i korridoren och upptäckte vaniljte. Skapade playlists hela tiden med namn så som sistadagarnaiskolanpepplistan och höstsoundtrack, med mycket Daniel Adams-Ray, Håkan Hellström, Veronica Maggio och Markus Krunegård cirka 2010.
Livet | |
Upp