En snögubbe och en februarifredag.

feb-1
Innan jag officiellt inleder det här inlägget måste jag visa er den här snögubben. Hur fantastisk? När jag gick förbi ett par dagar senare hade den tyvärr smält och allt som fanns kvar var ett par gruskorn.
feb-2
Men, nu till det jag tänkt skriva om egentligen. Här kommer ett par glimtar från igår. Här är jag nyduschad och lite nervös.
feb-3
Igår var det fredag och jag åkte in till universitetet för att ha en presentation. (har så himla blandade känslor, blir jättenervös innan men gillar det när jag väl håller på). Hade på mig min blommigaste tröja som en hint till att nu får våren gärna komma.
feb-4
Efter presentationen åkte jag förbi ett kafé och köpte med semlor och åkte hem till farmor. Vi fikade och pratade om viktiga saker i flera timmar. Jag åkte till Ica för att handla ingredienser till middagen, och sen möttes vi hemma hos oss igen. Lotus var med såklart, och vi smälte som snögubben så fort han studsade in genom dörren.
feb-5
Jag lagade Caprese mac'n'cheese (recept från Flora) och det blev en succé! Pasta med ostsås, ett lager basilika och ett lager med tomat och mozarella. Enkelt, snabbt och supergott! Tipstips.
Livet | |
#1 - - Linn Strömberg:

Haha vilken härlig snögubbe!

Svar: ja han var härlig :) ett par meter bort stog en annan som var säkert 4 meter hög, det var tydligen samma person som hade gjort de :)
Victoria S.

#2 - - Mikaela:

Cool snögubbe! :)

Upp