Lotus.

lotus
Idag tänkte jag introducera Lotus på bloggen.
lotus_3
Lotus är min farmors sprillans nya toypudelvalp och det sötaste jag sett någonsin. Titta bara så liten han är. 
lotus_4
Bilderna här ovan är från första gången farmor och jag åkte och tittade på valparna. De sprang runt och busade och hängde i mammans öron och mitt hjärta smälte direkt. Vi fick båda hålla honom en stund och han passade på att vila lite i farmors famn.
lotus_7
Den här bilden är från förra söndagen. Jag hade lagat amerikanska pannkakor till familjen och bjöd över farmor och Lotus på frukost. Han sprang mest omkring och busade och bet oss i tårna men här låg han på min brors ben och såg söt ut. Alltså de där ögonen <3
lotus_8
Efter att ha utforskat huset och gått sista biten hemifrån farmor blev han trött och somnade i Oscars keps, i mammas famn. 
 
Så liten, mjuk och söt. Jag är så kär.
Allmänt | |
#1 - - Ellen Lindberg:

Men alltså, jag smäller aaaaav! Hur söt är han inte!? <3333

Svar: åh, alltså, jag vet. och han har världens gosigaste personlighet, han älskar att bita i tårna och springer runt och sladdar på trägolven, sen helt plötsligt tar energin slut och då lägger han sig näranäranära och sover en stund. <3
Victoria S.

#2 - - ISA:

Nej men allvarligt, får man va så söt??

Svar: jag frågar mig det varje gång jag ser honom <3
Victoria S.

#3 - - martina:

Men åh så söt!!!:)

#4 - - Miss Baby Peaches:

Men åh, vilken liten en! Jättesöt!

Upp