Nars.

nars 1
nars 2
 
I helgen köpte jag julklappar till mig själv. Jag har kikat och trånat efter Nars Velvet Matte Lip Pencil hur länge som helst, så när jag fick ett mejl från Sephora med en $20 off kupong om en handlade för över $50 så var det inte ett jättesvårt beslut (förutom att bestämma nyanser). Så alltså, två stycken för nästan priset av en. Hur bra?
 
Jag har använt båda redan och jag. är. imponerad. Jag köpte Red Square (vänster) och Mysterious Red (höger). Red Square är orange-röd och Mysterious Red mer åt det klassiskt röda hållet. Eftersom de är matta håller de superlänge, jag hade på mig Red Square i måndags och åt och drack med det och bättrade inte på på minst åtta timmar, och det såg jättebra ut ändå. Pyttelite var borta, men det syntes knappt. Röda pigment är mer uttorkande än andra men trots det och att de är matta (mer uttorkande än andra formulas), känns de inte så uttorkande som jag förväntat mig. Jag hade inget problem att ha på mig det hela dagen, men då såg jag till att grunda med en lip scrub och lip balm innan. 
Hår och Smink | |
Upp