Påskägg och konsthyllan.

easter_2
Hej! Hörni, mars var ju bra i livet men inte så bra på bloggen, men nu är jag tillbaka. Promise. Idag tänkte jag att vi skulle kika på vad som fanns i den här påsen som mamma och pappa överraskade mig med igår. 
 
easter_1
easter_3
Två stycken burkar i bästa färgen och formen.
 
easter_4
 
Egentligen är de nog tänkta att ha te eller kakor i eller så, men tills jag har ett eget kök får de stå i mitt rum. En står på min favorithylla där jag har allt mitt konstmaterial och ett par konstböcker. Där i har jag Promarkers som inte fick plats i fodralet, fine liners och en jelly roll pen att göra highlights med. Den andra burken vet jag inte vart jag ska ha än.
   
easter_5
Gillar den här hyllan så mycket.
 
Glad påsk!
Allmänt | |
#1 - - starsinlife.blogg.se:

Åh vilken söt burk

Upp