Tentavecka.

self portrait march.
self portrait march.
self portrait march.
self portrait march.
 
Självisar från mars då jag snurrat upp håret och invigde min nya fjärrkontroll. Funkar perfa, mer självisar i framtiden! Det är också väldigt skönt att kunna starta/stoppa filmningen på plats istället för att springa fram och tillbaka mellan tagningar.
 
Annars då? Jo, det är bra, tackar som frågar. Påminn mig om det på torsdag, när jag hyperventilerar och sistaminutenpluggar inför min allra första tenta på fredag. <- Anledningen till att det kan eka lite tomt här de närmsta dagarna. Lite knasigt är det ju dock, att ju mer jag har att göra, desto mer kreativ blir jag. Allt jag vill är att filma, måla, fota - inte läsa om vetenskaplighet och, eh, teorier och sånt.
 
Tre grejer värda att nämna:
- Jag har tagit ett till hål i örat och ska ta ut läkörhänget om ett par veckor. Är pepp, kommer bli så fint.
- Jag har börjat odla avokados. Japp, i Sverige. Får se hur det går om ett par veckor. Just nu är de inte så spännande.
- Jag är besatt av Casey Neistats filmer. Alltså jag DÖR. De är så bra. Längtar så mycket efter NYC att jag knappt vet vart jag ska ta vägen. Titta bara på den här till exempel.
Allmänt | |
#1 - - ISA:

alltså nej vad kul att jag trillade in just här, ser nämligen att du pluggar MKV! och det är precis vad jag går och velar om att ev börja göra.. måste fråga: läser du kurserna eller programmet? var? :) ursäkta nyfikenhet. Feel free to ignore! kram

Svar: vad kul att du kikade in här! vissa saker är det ju bara en mening med hehe :) svaret är lite mer komplicerat än vad det kunde vara (hehe) men här kommer det:1. jag läser på örebro universitet (rekommenderas verkligen! :) )
2. jag flyttade tillbaka till Sverige från USA i december och MKV-programmet börjar bara på höstterminen, så jag sökte och kom in på MKV A-kursen nu i vår som är första terminen på programmet. i höst (eller ja, vilken dag som helst egentligen) ska jag söka till programmet och "stå över" första terminen då jag redan läst den. alltså: istället för att läsa fristående kurser i vår och första terminen i höst, så har jag vänt på det. undrar du något mer så är det bara att fråga! :) kram
Victoria S.

#2 - - Robex Lundgren:

snygga bilder

Upp