Födelsedagsmorgon.

födelsedag 2 
födelsedag 1
 Idag fyller jag 21! Jag väcktes imorse av familjen med te, frukost på sängen och paket inslagna i det bästa presentpappret. Hade pirr i magen när jag skulle sova igår precis som när jag var liten och det är ju ändå det bästa med födelsedagar. Det låter så himla klyschigt, men 20 har verkligen varit det bästa året någonsin.
Förra året vaknade jag supertidigt i världens mest beige lägenhet för att åka till skolan och på kvällen åkte hela gänget till Cheesecake Factory i Clarendon där jag åt den godaste cheesecaken i mitt liv och alla sjöng för mig. Så fint. Idag ska jag äta lunch med pappa på Rosengrens skafferi, springa lite ärenden, fika med Martina och inviga mina nya promarkers. Jag satt igår och ritade med Firestone på repeat och det var så himla kul, jag kanske visar er lite senare men nu måste jag fixa mig och åka till Örebro!
Livet | |
#1 - - Venice:

Grattis till födelsedagen och även grattis till den sköna känslan du har! :)

Svar: tack så mycket! :)
Victoria S.

#2 - - Johanna Marie.se:

Åh va mysigt det låter, och grattis i efterskott! :)

Svar: åh tack! :)
Victoria S.

#3 - - Ellen Lindberg:

Stort grattis i efterskott! <3 Ser fram emot att se mer av dina Promarkers! Jag sitter nu och knåpar på ett inlägg om mina :) Kram!

Svar: tack så jättemycket! :D tänker lägga ut ett inlägg om promarkers i veckan. åh vad kul, ser verkligen fram emot att läsa det! när kommer det publiceras? kollar in din blogg nu just in case haha... :) du är alltid så himla snäll! kram!
Victoria S.

#4 - - Ellen Lindberg:

Så himla roligt, då ska jag hålla utkik :) Det blir nog till nästa vecka! Jag behöver lite tid att fotografera och skriva om allt, och eftersom jag jobbar under dagsljuset sparar jag fotograferandet till helgen :) Kram!

Svar: ah, got it! jag önskar verkligen att Sverige hade lite mer ljusa timmar under vintern. men, bra sak: idag vaknade jag för första gången EFTER att solen gått upp. känns som bevis på att det kommer bli en bra dag då (jag tycker det är så svårt att vakna när det är mörkt hehe). åh, längtar så till ditt inlägg nu hehe :D
Victoria S.

#5 - - Ellen Lindberg:

Ja, det hade verkligen inte vart fel! Hela fotograferandet stannar ju liksom av lite när det är mörkt.. :( Men ååååh <3 Sådant gör mig så glad! Mitt ljus i mörkret just nu, det är ljust en pyttestund efter jobbet! Tidigare var det svart både innan och efter. Kram!

Svar: i know, det kliar i hela kroppen av kreativitet som bunkras upp till helgen. vart nånstans bor du i sverige? kring örebro börjar det bli ljust ganska snabbt nu, ökar med flera minuter varje dag och det är SÅ SKÖNT. skickar lite ljus till dig. kram!
Victoria S.

#6 - - Ellen Lindberg:

Jag bor i Oskarshamn, i Smålands djupa skogar :) vid kusten! Det är samma här, det blir ljusare och ljusare och det är sååå skönt! Så himla fint, haha, tack <3

Upp