2 januari.

2 jan
 Ett av mina mål 2015 är att fota mer, oftare. De här blommorna stog på mitt sängbord när jag kom hem från DC och nu efter nästan två veckor börjar en del se lite halvledsna ut men dessa kämpar på. Har tänkt att jag ville fota dem ett tag, för blombilder är ju så fina. Så här är en bild på de och idag tog jag faktiskt med kameran ut. Ett litet steg är alltid en början, eller hur?
 
På tal om nyårsmål: jag vill träna yoga mer. Yoga With Adriene har börjat #30DaysOfYoga idag, där hon lägger upp en ny yogavideo varje dag i 30 dagar så jag började dagen med ett lugnt, energigivande yogapass. Gillar Adriene så himla mycket för hon har en personlighet som jag gillar, är lugn och pedagogisk och peppande. Plus att hon alltid ger tips på hur en kan modify övningar som kan vara svåra. Är du sugen på att börja yoga så har hon ett par väldigt bra nybörjarvideos och även videos där hon visar och förklarar enskilda poser. Det får bli mitt tips för idag.
 
2 jan 3 
2 jan 2
 
Eftr yogan gjorde jag mig iordning och fikade med Martina på stans typ enda kafé. Så gulligt och mysigt. Har börjat uppskatta småstaden mer sen jag kom hem från DC, det var samma sak i somras.
 
2 jan 4
Det hängde pepparkakshjärtan i taket.
 
2 jan 5 
2 jan 6
Nu har jag precis kommit hem, hjälp farmor starta upp sin nya iPad, tvättat mina sminkborstar och redigerat bilder.  Har på mig favorittröjan från Forever 21, den är min go-to om det inte redan märkts.
Livet | |
#1 - - Isabella:

tack, kul att höra!! Och god fortsättning till dig med :*

#2 - - Matilda:

Verkar som en mysig dag!

#3 - - VERONICA - fashion blog:

Låter mysigt! Härligt tjejen :) Kramar, ha en fin dag!!

#4 - - FrökenTV, bloggen om tv och film:

fina bilder

Svar: tack! :)
Victoria S.

#5 - - Johana Duggin:

åh så härliga bilder :)

Svar: tack! :)
Victoria S.

#6 - - elin:

vad fina bilder! :)

Svar: tack! :)
Victoria S.

#7 - - Amanda Jona [SPONTAN]:

Att fotografera mer tycker jag låter som ett fantastiskt bra mål för året :)

#8 - - nicolinda.blogg.se:

Gillar dina mål! :) Åh kul att du skriver om yoga. Jag ska börja med det i år! Jag ska definitivt kolla in Adriene :) God fortsättning ♡

Svar: åh, kul med en till yogi! jag är fortfarande ganska ny (började i somras men det blev sällan och oregelbundet när jag var i DC), men jag älskar det! hoppas Adriene ger dig lika mycket glädje och lugn som hon gett mig. tack detsamma! hoppas du haft en toppenstart på 2015! <3 namaste
Victoria S.

#9 - - VERONICA - fashion blog:

Sååå fina bilder ju :) Åh vad härligt! Kramar tjejen, ha en fin mpndag!

Svar: tack så jättemycket! ha en bra tisdag <3
Victoria S.

#10 - - ɑ n n i k ɑ:

Fin blogg!

Svar: tack så mycket! :)
Victoria S.

#11 - - Elin karlsson:

Mycket fina bilder! :)

Svar: tack :D
Victoria S.

#12 - - Amanda Niclasson:

Superfina bilder!

Svar: tack! :)
Victoria S.

#13 - - Life of Johanna:

Fina bilder

Svar: tack! :)
Victoria S.

Upp