Atlantenbubblan.

morgon 1 900
 
Igår var det tre veckor sen jag kom hem till Sverige, och det var även första dagen som jag kände mig hemma. Som att allting kändes på riktigt. Fram tills nu har jag levt i en liten mittemellanbubbla och det har varken känts som att jag varit i Sverige eller i USA. Men nu verkar det som att den här konstiga (allt har känts konstigt) känslan har försvunnit. Fast det kanske bara är mitt undermedvetna som säger åt mig att det är dags att förbereda mig för universitetet nästa vecka. Det kan ju vara bra att ha huvudet i Sverige då, och inte sväva fram och tillbaka över atlanten, tänker jag.
Allmänt | |
#1 - - ISA:

jag måste bara säga att GUDARS så spännande utbildningen låter som du gick i USA! ny här på bloggen så har inte stenkoll på allt, men det låter jätteintressant!

Svar: välkommen! vad roligt att du hittat hit, hoppas du stannar och trivs <3 utbildningen jag gick i USA var ett ettårs-program på ett college där jag pluggade Journalism and PR, första terminen tog jag kurser och andra terminen gjorde jag praktik på en lokaltidning. det var jätteintressant och jag lärde mig mycket (kanske mest om mig själv) och det är faktiskt, hur klyschigt det än låter, det bästa jag gjort. hoppas det klarar upp saker lite iaf :) (alltså haha, jag läste just sista meningen och den är ju helt direktöversatt från engelska, men aja min svenska är inte så bra längre så roll with it hehe)
Victoria S.

#2 - - THIRIL THAMP:

gillar din agenda!

#3 - - Nicolina:

mobilskalet! <3

Svar: älskar det, så drömmigt <3
Victoria S.

Upp