Svart + vitt + randigt.

sweater
sweater 2
Igår hämtade jag upp Martina och sen åkte vi in till Ikea för att äta brunch. Jag hade ingen aning om att Ikea serverade brunch (är det nytt?) så det tänkte vi att vi skulle prova. Frukost är ju bästa maten. Det var gott och fräscht och i stort sett tomt på folk pga. tisdag. Det var vi, mammor med småbarn och ett par pensionärer där. Kul grej att hitta på en vanlig tisdag! 
 
När vi ätit klart och gått runt en stund på Ikeas ljus-avdelning (känsla: ge mig allt) och jag sett världens sötaste prickiga (?!) kaktus, åkte vi vidare och kikade i lite butiker. Jag hittade den här tröjan inne på Cubus och jag gillar den jättemycket. Jag försöker utöka min kollektion av randiga tröjor pga bästa grejen, och gillar svart + vitt så ja, ni kan ju tänka er.
 
Nu ska jag åka till universitetet för att köpa böcker av en tjej och sen fika med Emma. Har inte sett henne sen i somras, så det ska bli kul!
Klädval | |
#1 - - ACIRES - Fotograf i Skåne:

Åh den här var ju superfin! Måste genast kolla in i affär, vad kostade den? :)

Svar: 199 kr! :)
Victoria S.

#2 - - Felicia - film&serier:

vilken snygg

Upp