Antagen.

gissa vad
Hej. Här sitter jag på kontoret och fryser. Gissa vad som har hänt?!
gissa vad
Jag blev antagen till kursen jag sökt till i vår! Wihoo!
 
Och så blev det bestämt att jag ska plugga Medie- och kommunikationsvetenskap A. Jag står även som reserv på Grafisk design för webb (distans) så jag håller tummarna inför nästa urval. ALLTSÅ DET KÄNNS SÅ HIMLA SPÄNNANDE.
gissa vad
Det var inte förrän jag tog den tidigare bilden som jag kom ihåg att Photo Booth speglar bilderna. Aja ni får läsa baklänges. Ps. mitt Ryan Gosling-block är från Forever 21. På var och varannan sida sitter Ryan Gosling och säger "Hey Girl" eller "Tell me about your day" och liknande.
Bild 2014-12-10 kl. 03.24 em red
Avslutar med denna för pappa fyller år idag och jag firar det med att rita något som ska vara en partyhatt i PicMonkey.
Allmänt | |
Upp