Fredagspepp kommer lastat.

Idag är det fredag den 12 december, och det tänkte jag att vi ska fira med 12 bra saker som jag har sparat på min dator de senaste veckorna. Den första är bilden ovan, källa hittas här.
 
❊ Sandras basilika.
❊ Sara Holmberg pratar smart eko-tänk och hur en ska ta ekologisk ställning. Här också.
❊ Shaycarls inspirerande video om hur det är att springa New York Marathon.
❊ Veckorevyn funderar på hur det skulle kunna vara om den svenska vintern haft Facebook.
❊ Bilder på Elvis på turné under 50-talet. Så drömmigt att jag knappt tror att det är sant.
❊ En vacker film om staden som jag snart ska skiljas ifrån.
❊ 17 kreativa CVn.
❊ Det sötaste jag sett. OBS har spelat detta klipp minst 100 gånger.
❊ En inspirerande artikel som fick mig att omvärdera min nedskräpning och konsumtion. 
❊ Den ultimata listan av Zero Waste Alternatives. Och hela denna blogg också för den delen, läste den sex timmar i sträck.
❊ En inspirerande video om att våga göra det en vill
Listor | |
#1 - - Fannie:

Ja den svarta är min favorit också! :) kram

#2 - - her.blo.gg:

Älskar det gulliga klippet ♡

Upp