Internetproblem och Thanksgiving.

IMG_0713
 Så här ser det ut framför mig just nu. Jag sitter på Starbucks och sneakar så mycket wi-fi som möjligt innan stängningsdags om 12 minuter. Vårat internet i lägenheten har krånglat i stort sett hela tiden, och nu har det absolut totalt gett upp och det ska komma en tekniker från Comcast på lördag och kolla på vår router. Alltså har vi inget internet tills på lördag, och vem vet hur länge vi kommer ha det sen? Längtar hem till Sverige, till fungerande internet och till allt som är bekant. Det är typ tre veckor kvar, och ja, jag har lite hemlängtan. Jag börjar känna mig klar med det här och redo för nästa äventyr.
 
De här dagarna ska jag rita, skriva, fota, redigera och spåna idéer till nya videor efter nyår. Vi hörs, förhoppningsvis, senast på lördag. Happy Thanksgiving!
Allmänt | |
Upp