Sundays Are Awesome.

 
Söndag. Sovmorgon, frukost på Starbucks (everything cream cheese bagel och en chestnut praline latte - mums!) med Linda, veckohandling på Harris (så mycket roligare att handla när en inte är ensam), tvätta och plocka lite. Så skönt med söndag! Känner mig nästan redo inför praktiken imorgon. Jobbar bara två dagar för sen är det Thanksgiving (så skönt) och sen är det december (så mysigt!). Jag har fått världens julkänsla idag, är så otroligt peppad på december och jul nu.
 
Om åtta dagar börjar Vlogmas (en vlog varje dag fram till julafton/juldagen) och jag vill verkligen göra det. Ville egentligen göra det förra året också, men nu har jag ju en kamera och inte bara min mobiltelefon, så det vore lättare nu. Tror att det kommer ta upp en hel del tid, men samtidigt har jag en del spännande saker som händer i december, så det vore speciellt kul. Får tänka lite till på det. 
Allmänt | |
Upp