Daisy.

daisy
 Min gamla parfym tog slut för ett par veckor sedan och efter ett par turer runt Sephoras parfymavdelning bestämde jag mig för Marc Jacobs Daisy. Valde mellan den, Daisy Dream och Viktor & Rolf Flowerbomb. Den luktar blommigt, fräscht och inte lika sött som mina tidigare parfymer, gillar den jättemycket! Flaskan är underbar också. Jag är inte så mycket för att ha många olika parfymer, använder en tills den tar slut, och just nu vet jag inte varför jag ens skulle köpa en annan parfym i hela mitt liv. Älskar att hitta någon produkt som känns så himla rätt.
 
En annan bra grej: Amanda Jenssens When We Dig for Gold in the USA. Kan inte se den på TV4 här eller på youtube pga. rättigheter men jag lyckades hitta den på Spotify (här). Så många feels. Det känns så rätt att lyssna på den när jag är här.
Hår och Smink | |
Upp