Hej hallå här är jag.

outfit
 
Efter fem år (wow) på andra platser har jag nu kommit tillbaka till blogg.se. Lite äldre, lite säkrare, men minst lika letande efter äventyr. Fortfarande besatt av akustisk musik, gillar att skriva och fota och filma, älskar att upptäcka - så mycket har nog inte ändrats ändå.
 
En liten presentation: Hej. Jag heter Victoria. Jag är 20 år. Jag packade en väska och flyttade till Washington, DC för exakt 10 månader och 10 dagar sen. Det är det bästa jag någonsin gjort och tanken på att det här äventyret tar slut i december ger mig ångest. Efter studenten gjorde jag en 180 och bytte juridik mot journalistik och svensk småstad mot USAs huvudstad. Här pluggar jag på Journalism & PR på ett college och är just nu uppe i en termins internship på en lokaltidning i Alexandria, Virginia. Jag tycker om allt som är kreativt och min hobby är att höra människors livshistorier. Försöker lära mig att teckna, experimenterar gärna med vegetarisk mat och intresserar mig av jämlikhet. Ah, mer lär ni få reda på längs vägen.
 
Här hittar ni gamla arkivet.
Allmänt | |
Upp