New in.

naked basics
naked basics 2
 I fredags, när Linda och jag firade att det var helg på köpcentret här i närheten köpte jag två produkter på Sephora som jag tittat på länge. Ögonskuggepaletten heter Naked Basics och är från Urban Decay. Den har fem stycken matta, neutrala skuggor och en semi-matt. Jag har en palett tidigare från Urban Decay (Naked 2) och den har jättebra färger och pigmentering, men jag lämnade den hemma i Sverige pga. två av skuggorna har lossnat lite mer varje gång jag flög med den, så jag vågade inte ta med den hit en sista gång. Enda sedan Youtube-hypen vid lanseringen av den har jag velat köpa den, det ska bli så kul att äntligen få använda den. 
 
Ögonbrynspennan är från Anastasia i färgen Soft Brown och har en spooley brush på andra änden (så bra grej för jag orkar inte ha två olika). Jag har bara använt den en gång, men hittills verkar den bra.
Hår och Smink | |
#1 - - Hedvig:

men åh vad fint!! vilka bra färger på skuggorna!

#2 - - Linda:

sån där vill jag ha !:D

Upp