Starbuckskärlek, gatukonst och hundvalpar.

chrystal city 3 starbucks med linda bw Linda.
starbucks med linda
 "Starbucks?" "Ja/Alltid/Måste du ens fråga?" = typ hälften av mina och Lindas konversationer. Vår gemensamma kärlek till Starbucks utgör grunden för vår vänskap. Så bra. 
 
Vi skulle plugga men pratade istället människor, värderingar, hundvalpar och drömhus. Jag drack en venti Skinny Vanilla Latte och kikade över Lindas axel på killen med lockigt hår som skapade animations i After Effects. Alltså, jag måste lära mig det. Typ nu.
Livet, Washington, DC | |
#1 - - MATILDA:

äe men jag avlider, älskar streetstyle. fyfan va ballt det är!
och tack för din kommentar förresten :)

Svar: Jag vet, tycker också det är svinhäftigt. Fastnade just för den här när jag var på väg till Starbucks, det är bara en pyttedel av allt som fanns på huset som är en stor kontorsbyggnad (gillar kontrasten). Det finns väldigt mycket gatukonst här i DC metro area, speciellt i Georgetown och vid U Street (om du någon gång har vägarna förbi hehe), där är det lite mer hippie/musik/konstnärer och det finns en del riktigt häftiga målningar. :)
Victoria S.

Upp