Tornadovarning och Sverigepaket.

IMG_0619 900
 
Idag jobbar jag hemifrån för det ska regna hela dagen. Min telefon blinkade till och gav mig en tornado-varning och tre sekunder tidigare hade himlen öppnat sig, träd låg dubbelvikta och det gick vågor på balkongen. Helt galet. Nu är det lika grått och tråkigt igen som det var innan. Och jag som tyckte att vädret i Sverige växlade snabbt.
 
Jag insåg när jag kom tillbaka till DC att jag glömt mina träningsskor i Sverige och bad mamma skicka de till mig med ett par svarta jeans i favoritmodellen Alex från Gina Tricot. Efter mycket om och men kom paketet fram igår, perfekt timing för jag hade en dålig dag. Jag har ett par likadana jeans här, men ville ha ett par till så jag kan riva de i knäna. Tror det kommer bli svinbra. Jag älskar hur Hello October stylar sina och tänker mig något likande.
 
Jag bad min bror lägga ner en Marabou Oreo om han kom ihåg det. Öppnade och fick syn på två stycken. Jag blev just Roomie of the Week, alla veckor. Tack tack!
Livet, Washington, DC | |
Upp